قوانین و شرایط ضمانت نامه

ضمانت نامه فیزیکی پروفسور آچار

متاسفانه در بازار تعمیراتی ایران نگرانی عموم مردم عدم پاسخگویی شخص و یا شرکت مربوطه بعد از انجام تعمیرات است , این قضیه به نحوی باب شده که تعمیرکار بعد از انجام تعمیر قطعه را تست شده به مشتری تحویل میدهد و بعد از آن حتی اگر چند دقیقه پس از تعمیر مشکل بوجود بیاید هیچگونه پشتیبانی و یا پاسخگویی به مشتری خود ندارد و در بعضی از موارد هم بدرفتاری و تند خویی نیز دیده شده , پروفسور آچار برای پاسخ به این نیاز اقدام به ارائه ی کارت گارانتی فیزیکی تعمیرات به مشتریان خود نموده که این کارت 210 روز معادل 7 ماه گارانتی پس از تعمیرات میباشد که مشتری میتواند بدون هیچگونه استرس و نگرانی تا 7 ماه هر گونه اتفاقی مرتبط با قسمت تعمیر شده ی دستگاه رخ داد با پروفسور آچار تماس حاصل نماید و بدون هیچ هزینه ای اقدام به تعمیر مجدد نماید. 

قوانین و شرایط ضمانت نامه

- در چه صورتی دستگاه من مشمول و یا غیر مشمول گارانتی میشود؟

  • تمامی خدمات شارژ گاز در پروفسور آچار در صورت نشتی مجدد از ناحیه جوش کاری شده تمام و کمال شامل گارانتی 7 ماهه در پروفسور آچار میشود.
  • تمامی قطعات مکانیکی نظیر بلبرینگ – لولا – سه نظام و … شامل گارانتی 7 ماهه در پروفسور آچار میشود.
  • برد و یا موتور دستگاه به دلیل اینکه به صورت مستقیم با برق AC در ارتباط است و نواسانات برق و یا اتصالات ساختمانی باعث آسیب به این قطعه میشود تنها شامل 7 الی 30 روز بسته به نوع برد و تعمیرات صورت گرفته تنها شامل حق تست میباشد.
  • قطعات مصرفی و یا شکستنی نظیر کشو ها – باکس ها – دستگیره – فیلتر – جرمگیر – لاستیک های دور درب و از این نظیر شامل گارانتی نمیشود.
  • در صورت وقوع حوادث طبیعی نظیر آتش سوزی , سیل , زمین لرزه و … یا قطعی برق به صورت محله ای توسط ارگان های دولتی که منجر به خرابی تعداد زیادی دستگاه در آن مناطق شود دستگاه تعمیر شده شامل گارانتی نمیشود.
  • در مدت زمان گارانتی در صورت بوجود آمدن مشکل و نیاز به انتقال دستگاه به شرکت هزینه ی حمل و نقل به عهده ی مشتری میباشد.

سوالات شما

- اجرت و یا ایاب ذهاب نیز شامل گارانتی میشود؟

بله در صورت بازدید و تایید کارشناس هم اجرت و هم ایاب ذهاب شامل گارانتی میشود و هزینه ای دریافت نمیشود اما در صورت بازدید کارشناس و عدم مشاهده ی مشکل ایاب ذهاب دریافت میشود و درصورت مشکل از قسمت دیگری از یخچال که شامل تعمیرات قبلی نبوده باشد هزینه ها کامل دریافت میگردد.

زمان شروع گارانتی چگونه است؟

زمان شروع گارانتی از روزی که دستگاه تحویل شما داده میشود کارت گارانتی نیز تحویل شما میگردد و زمان از لحظه ی تحویل شروع میشود و تا مدت 7 ماه ضمانت میشود.

ضمانت 7 ماهه یعنی دستگاه بعد از 7 ماه خراب میشود؟

به هیچ عنوان , ضمانت 7 ماهه به این معنی است که شرکت پروفسور آچار ضمانت میدهد که قطعه ای که استفاده شده اصلی میباشد و قطعه ی متفرقه ی بازاری نمیباشد و از اصلی ترین دلایل ارائه ی این ضمانت انتقال حس اطمینان و آرامش از خدمات دریافتی به مشتری میباشد تا چندین سال از تعمیر مجدد دستگاه خود بی نیاز گردند.