نحوه درخواست تعمیر

چطوری ثبت سفارش کنم؟!

در پروفسور آچار روند ثبت سفارش به این صورت میباشد که شما ابتدا با یکی از راه های ارتباطی قرار داده شده در زیر سفارش خود را  د رپروفسور آچار ثبت میکنید سپس بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین مناسب با مشکل بوجود آمده در دستگاه شما انتخاب و از طریق پیامک به شما اعلام میگردد و حداکثر تا 24 ساعت آینده برای هماهنگی زمان بازدید با شما تماس گرفته میشود و روند کار شما توسط متخصص ما انجام میگردد و لذا برای راحتی و دسترس پذیری بیشتر چندین راه ارتباطی مختلف فراهم گردیده تا با هر کدام که مورد پسندتان بود میزبان شما باشیم:

فرم ثبت سفارش آنلاین:

تماس مستقیم با مرکز پاسخگویی:

ارتباط با ما در تلگرام:

ارتباط با ما در واتساپ:

ارتباط با ما در روبیکا:

ارتباط با ما در ایتا:

اگر تا 24 ساعت با من تماس نگرفتند چی کار کنم؟

در پروفسور آچار واحد ثبت سفارش و پشتیبانی موظف است نسبت به تمامی سفارش ها تا آخرین لحظه متعهد به پیگیری و انجام روند باشد و پشت گوش انداختن هر نوع سفارشی در پروفسور آچار در چهارچوب ساعات کاری غیر ممکن است مگر شرایطی فورس ماژور نظیر(قطعی تلفن ها , قطع اینترنت و حوادث طبیعی) رخ دهد که در این صورت بعد از 24 ساعت از اولین تماس خود اگر از سمت پروفسور آچار متخصصی با شما تماس نگرفت خواهشمندیم جهت پیگیری روند سفارش مجدد با ما تماس حاصل فرمایید.

سفارش در ساعات غیر کاری چگونه است؟

در ساعات غیر کاری میتوانید در صفحه تماس با ما در بالا و پایین سایت نسبت به تکمیل فرم ثبت سفارش اقدام نمایید تا همکاران ما در اولین روز کاری سفارش شما را اولویت قرار داده و با شما جهت ادامه ی روند تماس میگیرند , ساعت کاری در مجموعه ی پروفسور آچار از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 صبح الی 20 شب و روز های پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 17 عصر میباشد.

اگر پروفسور آچار با ما تماس گرفت و پاسخگو نبودیم چه اتفاقی می افتد؟

بعد از ثبت سفارش در ابتدا از واحد فنی یا پشتیبانی با شماره هایی که اعلام کرده بودید تماس میگیرند اگر هیچ یک از شماره ها را پاسخگو نباشید یک بار دیگر در همان روز با شما تماس گرفته میشود و اگر مجدد پاسخگو نبودید سفارش شما از لیست حذف میگردد و مجدد باید اقدام به ثبت سفارش کنید و در صف انتظار قرار بگیرید.

در صورتی که با تکنسین هماهنگ شود و درب منزل بیاید و کار کنسل شود چه اتفاقی می افتد؟

با توجه به اینکه حجم سفارشات در پروفسور آچار بالا میباشد در صورت هماهنگی و رسیدن متخصص به محل شما و اعلام انصراف توسط شما موظف به پرداخت ایاب و ذهاب تکنسین هستید و در صورت عدم پرداخت اسم و آدرس شما در لیست مشتریان بد حساب قرار میگیرد و از دریافت هرگونه خدمات زیر نظر پروفسور آچار منع میگردید لذا خواهشمندیم برای زمان متخصصین ما و خودتان ارزش قائل شوید و قبل از رسیدن تکنسین به محل در صورت عدم نیاز به دریافت خدمات با ما تماس بگیرید و سفارش خود را لغو کنید.

مراحل انجام درخواست شما

ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با 91010392-021 تماس بگیرید

هماهنگی کارشناسان ما با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور ارائه ی راهنمایی جهت حل مشکل و یا هماهنگی زمان بازدید با شما تماس خواهند گرفت.

مراجعه کارشناس واعلام هزینه

دستگاه شما توسط کارشناس بازدید و زمان مورد نیاز و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

تست دستگاه و اتمام کار

تعمیر شما با موفقیت انجام میشود و دستگاه به صورت کامل تست شده و صحیح سالم تقدیم شما خواهد گردید.